eko

love it or leave it!

Springtur idag igen

Kategori: Träning

Var ute å sprang med min "tränare" idag. För första gången någonsin kan jag nog säga att det faktiskt gick riktigt bra. Vi tog det väldigt lugnt, ett tempo helt i min smak. Vi sprang inte i elljusspåret så det var inte lika jobbigt heller. Blev en sträcka på 5 km. Dessutom hade hon med sig sina barn som cyklade bredvid oss (värsta sportfamiljen dom där) så ibland fick vi stanna. Det passade mig förstås mycket bra så jag fick en chans att pusta ut lite. Hoppas att de följer med nästa gång med! Hehe!

Väl hemma blev det lite plankan hemma på våran gård. Fick med mig Daniel på det med som motvilligt deltog. Vi såg nog rätt rolig ut där vi låg på gräset alla tre.

Kändes så himla bra efteråt. Är så nöjd att vi tog oss ut. Är jätteglad att jag har börjat springa med henne faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle vilja springa med någon men nu kan jag knappt tänka mig att springa utan henne. Knepigt hur det kan ändra sig det där. Vi bestämde preliminärt att dra ut igen imorgon. Får se hur det blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: