eko

love it or leave it!

Helt slut

Kategori:

Har jobbat mellan 9-20 idag. Kan säga att jag verkligen gjort mig förtjänt av lönen idag. My God vad jag har slitit. Men jag har gjort väldigt bra ifrån mig om jag får säga det själv. Jag är grym! Så himla stolt över hur bra jag har hanterat situationer som uppstod på jobbet. Jag är fasen bra på det jag gör. Är van att jobba i lite kaos och löser det bra. Nu har jag beredskap till 9.00 imorgon, hoppas jag slipper åka in. Är så fruktansvärt slut efter den här veckan, mycket jobb, plugg och minimalt med sömn. Nu är det bara ett nattpass kvar imorgon så är den här grisveckan över. Nästa vecka är det plugg, plugg och åter plugg. Har sagt ifrån mig all form av jobb som jag blivit tillfrågad om inför nästa vecka. Bra där Emma!

Nu för den här veckan gärna ta slut, den har varit påfrestande på många olika vis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: