eko

love it or leave it!

Imorgon gäller det

Kategori:

Imorgon ska jag då alltså vikariera i en förskoleklass. Behöver jag berätta hur nervös jag är? Helt sjukt nervös! Kändes lite bättre där ett tag men nu när det är så nära känns det tyvärr inte alls lika bra.

Skolan får tyvärr stryka på foten i det närmaste hela den här veckan på grund av min fantastiskt dåliga planering. Jag ångrar mig like hell att jag har tagit på mig en endaste dag jobb nu med den stundande tentan som kommer närmare och närmare. Vad fan tänkte jag egentligen?!

Igår var jag ute och gick för första gången på flera månader. Och eftersom det numera är ovanligt att jag motionerar ett endaste dugg så följer jag strömmen och skriver om det så alla kan se och läsa vad fantastiskt duktig jag har varit. Sch! Hörde jag applåder? Min kondition har dessvärre sagt upp sig och lämnat mig, så resultatet av min inte alltför långa promenad blev att håret frös. Varför? Jo, eftersom jag flåsade så förbannat andades jag på håret som spretade fram under min halsduk, och eftersom dagen bjöd på underbara minus 18.5 frös håret ganska snabbt.

Håll tummarna för mig imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: