eko

love it or leave it!

Vår Vs. Vinter

Kategori:

Idag tog jag fram min älskade skinnjacka. Kändes verkligen som vår idag. Tyvärr snöade det lite lätt på eftermiddagen men det är väl typiskt vårväder.

Ångesten över tentan har lagt sig något. Har försökt sätta mig in i den nya kursen som började idag. Ska nog beställa lite böcker imorgon men sen tar jag ledigt från allt skolarbete hela påsken. Försöker inbilla mig att jag är värd det.

Imorgon ska Nemo gå på förskolan som en påskkärring. Det blir nog roligt för honom. Idag fick han vara ledig från förskolan för han var ute på äventyr med farfar. De åkte tåg till ö-vik för att hämta farmors bil som varit på lagning av nåt slag där. Nemo hade såklart haft en spännande dag och berättade med stor entusiasm om sin dag.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    SÅÅ COOOL! ;-)

    2014-05-22 | 22:52:40

Kommentera inlägget här: