eko

love it or leave it!

En "insektsfull" springtur

Kategori: Träning

Vad varmt det har varit idag!! Underbart tycker jag. Var lite sugen på en springtur tidigare idag men insåg mina begränsningar och promenerade istället. Det var verkligen för varmt! Som kompensation för det blev det en springtur ikväll istället. Med mina sista krafter drog jag mig ut. Herregud vad mycket knott det var! Det var bara å gapa så var proteintillskottet klart liksom! Dessutom hade jag ju munnen öppen eftersom jag flåsade som en gris så det var oundvikligt!

Kommentarer

  • Sis säger:

    Hahaha! Du inhalerade inte en flygvärdinna i alla fall!

    Svar: Haha! Näe, det är bara du som håller på med sånt! ;)
    Emma

    2013-05-30 | 20:18:16
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se

Kommentera inlägget här: