eko

love it or leave it!

Jaha, så kan det bli.

Kategori:

Natten spenderas på jobbet. Blev inringd imorse och jag tackade ja.Hade såklart varit mycket trevligare att få vara ledig idag. Känns knappt som jag har haft nån helg eftersom gårdagen gick bort till äventyr i Sundsvall igår. Har inte hunnit berätta vad jag gjorde där igår men det får bli senare. Nu börjar min sovande jour, och eftersom jag har föreläsningen hela dagen imorgon så vore nog några timmars sömn inte helt fel.

Fast jag måste bara visa vilken gullig grej min kollega fixade idag på jobbet. Hon hittade en gammal barnsko i gömmorna. Fast problemet var just det, hon hittade bara en. Vad ska man med en ensam sko till liksom? Då gick hon ut och plockade lite kvistar och mossa och ordnade ett supergulligt arrangemang genom att trycka ner dem i skon. Fiffigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: