eko

love it or leave it!

Kreativ idag

Kategori:

Vaknade 5.30 på jobbet. Jobbade till ca 8.30. Hem, hjälpte Danne med att göra Nemo redo för förskolan. Efter att han lämnats satte jag mig och pluggade. Inte extremt mycket men jag ville känna att jag gjort nånting med skolan idag. Sedan blev det en promenad. På grund av tidsbrist blev det bara 4,5 km. Kompenserade det med att även cykla 5,5 km snabbt som ögat. Sedan hem slängde ihop en lunch av det nyttigare slaget. Keso blandat med rökt skinka och gräslök och till det åt jag sparris och finn crisp. Till Danne kokade jag även lite sötpotatis. Helt okej smakade det. Snabbt in i duschen och hastade iväg på föreläsning. Där sitter jag nu och är rädd för att jag kommer att somna. Vart får jag min energi ifrån? Nej, just ja, jag hade ingen energi kvar nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: