eko

love it or leave it!

Lunch på Hotell Höga Kusten

Kategori: Min vardag

Imorse när jag vaknade kunde jag snabbt konstatera att det inte skulle bli varken någon sovmorgon eller frukost på sängen trots att det ju faktiskt var morsdag. Muttrade några bittra kommentarer till Danne, som jag antog hade glömt vilken dag det var. Lite senare så säger Danne att vi ska åka iväg och att jag kan klä mig lite finare än de svettiga träningskläderna jag fortfarande går runt i efter min springtur. Sagt å gjort, jag fräschar till mig och rätt vad det är sitter jag i bilen på väg norrut. Vi åker till hornöberget där även min älskade storasyster befinner sig, lika ovetandes som mig. Där bjuds vi på lunch av våra respektive och har en helt fantastisk stund. Hur mysigt som helst! Från att ha vaknat imorse, helt säker på att inte bli uppvaktad alls, till lyxlunch på hornö. Jo jag tackar! Ibland har man tur!

Kommentarer

  • Sis säger:

    Ja, det var verkligen helt perfekt! Så himla glad att ni kom också - det var verkligen kronan på verket! Love you!

    2013-05-26 | 20:53:53
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se

Kommentera inlägget här: