eko

love it or leave it!

Plugga nurå!

Kategori: Plugg

Asså näe, det blev inte få mycket plugga idag. Jag erkänner! Det var alldeles för varmt å jag var alldeles för trött för att utföra några stordåd. Jag halvsov ute i en solstol istället som den ligist jag är. Har fått 5 kommentarer idag om vad brun jag är så det ligger kanske lite sanning i det. En del säger att jag har tattarblod eftersom jag har så lätt för att bli brun. Avundsjuka tror jag att det kallas egentligen. Känns skönt ändå att jag lyckats bli så brun då folk åker utomlands till höger å vänster å jag ogärna vill se ut som en blekfis bredvid dem. Kim, om du är brunare än mig när du kommer hem måste jag nog slå dig. Hehe!

Nu ska jag iaf ta tag i dagens uteblivna studier. Om en timme är det säsongsavslutning av greys. Måste ses!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: