eko

love it or leave it!

Update

Kategori:

Egentligen har jag inte så mycket att skriva men känner ändå att jag vill ge er en kort uppdatering.

Förra veckan hade jag ju som jag nämnde tidigare hemtenta. Tror att det gick helt okej. Eller ja, jag kände mig rätt säker på att jag inte svarat helt galet tills läraren bestämde sig för att gå igen de rätta svaren på tentan idag. Fy vilken ångest! Kändes som jag inte hade ett rätt på hela tentan och jag ville bara lägga mig ner å självdö. Lyckligtvis lyckades jag låta bli det och satt å led mig igenom hela terrorn tills det var över. Usch, det var inte alls kul att se redan nu vad fel man har svarat. Bläk!

I fredags fick jag min efterlängtade beställning från body shop. Jag är verkligen helt galen i den affären och skulle lätt kunna handla upp en hel lön där. Jag <3 luktagott prylar.

Nu blir det till att sova lite. Ska bli så himla skönt. Har varit ganska aktiv idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: