eko

love it or leave it!

Medicinering påbörjad

Kategori: Min vardag

Första sprutan tagen idag. Det gjorde faktiskt lite ont måste jag säga. Inte själv sticket så värst men då hon sprutade in skiten. Aj!! Har varit öm hela dagen efter det. Är även blå där hon stack mig. Känns inte som att det här är nåt jag kommer stå ut med och hoppas nästan att det inte fungerar av nån anledning så jag måste sluta. Det är klart att jag vill bli bättre men det här var verkligen inte kul! Dessutom är biverkningarna fruktansvärda! Gå in å kika på nätet den som vill, ingen vidare kul läsning dock 

Kommentarer

  • Madde F säger:

    Stor kram till dig Emma, lider när jag läser vad du ska behöva gå igenom:(du är så otroligt stark i mina ögon!men förstår att du har det kämpigt,jag hoppas verkligen att det blir bättre!kramar

    2013-11-13 | 23:21:57

Kommentera inlägget här: