eko

love it or leave it!

Praktik

Kategori: Min vardag

Praktiken är i full gång, andra dagen idag. Igår var det möten hela dagen, var helt slut då jag kom hem. Somnade redan 20.15 (!!) och sov till 5.30. Behövde verkligen den sömnen, dels för att jag sov otroligt dåligt natten innan samt att det var väldigt mycket nya intryck från dagen. Idag har varit något lugnare. På eftermiddagen fick jag vara med på en kort sekvens av ett möte med kommunens ledningsgrupp. Kände mig något malplacerad men det gick bra. Min handledare är verkligen helt underbar! Tycker otroligt bra om henne måste jag säga. 

Imorgon är det dags att påbörja medicineringen med humira. Första injiceringen kommer att ske på medicinmottagningen. Ser inte fram emot det kan jag säga. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: