eko

love it or leave it!

Det går bra nu...INTE!!

Kategori: Min vardag

Näe, det är faktiskt inte roligt längre! Jag  har ringt och mailat hur många ställen som helst nu angående praktik men får bara nej, nej, nej. Alltså är det nåt seriöst fel på mig eller?? Hur kan alla bara tacka nej till gratis arbetskraft? Jag blir så himla ledsen och stressad av detta att jag kan inte beskriva det med ord. Vad fan ska jag göra?!

Sen kan jag berätta att jag var på intervjun på personalkontoret angående utvärderingen av bemanningsenheten. Tack å lov var det rätt dag. Jag har ganska starka åsikter och en hel del negativt att säga, det kändes som jag pratade mest hela tiden. Stackarn som satt å skrev fick skriva ihjäl sig när jag satte igång. Passade även på att fråga om praktik när jag ändå var där. Haha! Där lär jag inte få vara efter mitt framträdande igår. Det förstår jag faktiskt. 

Om drygt en timme börjar jag jobba. Jobbar till 20.00 ikväll sen jobbar jag imorgon från 11.00-11.00 på söndag. Älskar dygnspass, eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: