eko

love it or leave it!

Sluta tänk så mycket!

Kategori: Min vardag

Usch vilken snurrig dag det här blev. Har suttit i telefonen i det närmsta hela dagen. Tabbade mig på en sak igår och försöker rätta till det misstaget idag, ett åtagande som visade sig vara mer komplicerat än jag trott. Ibland undrar jag vad folk har för sig på sina arbeten egentligen. Det är sammanträden, ledig, sjuk, gått för dagen och jag vet inte allt! Paniken växer och jag inser att mitt misstag förmodligen inte kommer att kunna repareras.
 
Skulle verkligen behöva sova en skvätt. Nattpasset har som vanligt inneburit minimalt med sömn, den här gången dock helt självförvållat. Jag har legat å grubblat och tänkt massor i natt. Misstaget jag nämnde här ovan kom jag på klockan ett i natt. Sedan var det kört!
 
Inte har jag fått nåt gjort med studierna i dag heller. Jag blir så trött på mig själv! Har fått ledvärk nu, mitt på blanka dagen. Brukar i normala fall komma framåt kvällen och natten. Beror förmodligen på allt mitt funderande, grubblande och oroande. Försökte verkligen att tänka i natt "Släpp det Emma, du kan ändå inget göra åt det just nu.". Gissa hur bra det gick...?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: