eko

love it or leave it!

En nysning så var helgen slut

Kategori: Min vardag

Helgen svischade i vanlig ordning förbi oförskämt snabbt. Hann knappt uppfatta att det var helg så var den över.

Igår packade vi ihop familjen och drog till Sollefteå. Kusin Zeke fyllde hela 6 år. Vi blev borta i stort sett hela dagen, var så trevligt att man ville som inte åka hem. Inte en bild tog jag tyvärr så jag har ingen sådan att bjuda på. Zeke fick ett tv-spel. Man behövde inga dosor eller så utan styrde allt med händerna. Jag spelade massor, var ju hur kul som helst! Man skulle hoppa, studsa, slå å greja. Allt möjligt! Kände av det lite i armarna på morgonen. Man är ju så vältränad liksom eller INTE!

Idag har vi varit på bio med Nemo. Alfons Åberg var det minsann. Inte direkt min typ av film men ge mig en stor popcorn så kan jag genomlida det mesta. Hehe!

Då vi kom hem från bion började jag städa min skrivbord och databord. Imorgon börjar allvaret, skolan!! Sista året. Synd bara att jag tagit på mig jobb hela veckan med. När jag städade så började jag nysa som en tok. Värst vad dammigt det var här då, tänkte jag. Nysningarna fortsatte dock och eskalerade. Täppt i näsan. Jodå, vi drar på oss en förkylning med då är det fulländat. Hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: