eko

love it or leave it!

Jag LED mig genom natten.

Kategori: Min vardag

Gårdagens känslomässiga innehåll tog sig i uttryck inatt i form av ledvärk, vad annars liksom. Hade ont på inte mindre än 3 olika ställen vilket innebar att sömnen uteblev. Ringde för övrigt till medicinmottagningen för ca en månad sen. Måste ha starkare tabletter att ta när smärtan blir för övermäktig. Sköterskan lovade att återkomma till mig samma dag eller under morgondagen. Hörde inte ett ljud. Typ 2 veckor efter mitt samtal erhåller jag ett brev från sköterskan där det står att jag har fått en telefontid hos min läkare den 4 oktober, nån gång mellan 15.00-18.00. Tack för det! Hur nu en människa kan vara så fruktansvärt upptagen övergår mitt förstånd,  men är glad om jag blir hjälpt på nåt vis i alla fall. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: