eko

love it or leave it!

Vart inte riktigt som jag tänkt

Kategori: Min vardag

Förkylningen bröt ut fullständigt igår. Natten har inte varit kul. Var så pass förutseende ändå att jag ringde till jobbet igår så de fick en chans att ringa in nån annan som kunde jobba min natt inatt. Lovade att höra av mig vid 8.00 på morgonen. Redan tidigt imorse visste jag dock att detta inte skulle gå. Så jag gjorde det, jag sjukskrev mig från jobbet. Det händer typ aldrig. Det dåliga samvetet äter upp mig inifrån men jag känner ändå att jag tog rätt beslut. Är jävligt risig just nu. Har försökt läsa lite om kursen som börjar idag men har svårt att koncentrera mig. Tror att jag håller på få feber nu. Lilla Nemo är på förskolan. Lämnade honom där 9 imorse och var helt inställd på att jag skulle få lite skolarbete gjort. Så blev det ju inte. Nu laddar jag och samlar kraft till att hämta hem honom klockan 15.00.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: