eko

love it or leave it!

Superlördag

Kategori: Min vardag

Har spenderat hela dagen i Sundsvall. Det höll på bli en helt katastrofal resa då jag upptäckte att jag glömt min börs hemma. Bröt ihop en sväng innan jag kom på att jag kunde föra över pengar med telefonen till syrran som också var där. Vi har samma bank så det gick ju på sekunden. Då vart jag glad igen. 

Först gick vi en sväng på Birsta, köpte nya gymnastikskor till Nemo. Vart en ny parfym på body shop och en rumsdoft. Sen blev det en sväng på lager 157 där jag handlade rätt så mycket kläder till mig själv, tre linnen, en tunika, två tröjor och 2 halsdukar. Oooops!

Sedan åkte vi till vårmässan och gick där och strosade. Kollade på Pettson och Findus med Nemo och Zeke sen fick de härja loss på hoppborgshörnan de ställt upp. Har haft en jättebra dag och nu ska det bli skönt att glida ner i soffan.






Kommentarer

  • Annalena säger:

    Snyggt. Det känns alltid skönt att få piffa upp garderoben lite.
    Här blev det dock att piffa upp bilen efter krocken och så ska den få nya sommarsulor.
    Ha det gott
    Mamma

    2014-04-07 | 10:15:40
    Bloggadress: http://ghosty.blogg.se
  • Hanna säger:

    Hej! När inte din syrra kan uppdatera sig får man väl söka sig nya bloggar...! ;-) Va gulligt kortet är där Zeke håller armen om Nemo...kusinkärlek..<3
    Och vilket jättefint kort på dig! Det syns att du och Anja är systrar! :-) Har läst en del bakåt i din blogg... Fattar inte hur du kunde skriva som du gjorde i mitten på januari någon gång (om kortet till körkortet). DU SER JU SKITBRA UT!!! OCH DU GÖR DIG VERKLIGEN PÅ KORT!! Lyssna på det som din son sa åt dig om att du var så snygg! :-) För det är SANT!! :-)

    2014-04-24 | 00:28:25

Kommentera inlägget här: