eko

love it or leave it!

Dags för sängen

Kategori: Min vardag

Har precis gått och lagt mig. Hoppas att tankarna håller sig lugn ikväll. Igår låg jag å tänkte och funderade väldigt länge innan jag somnade. Tyvärr inget jag kan dela med mig av här dock. 

Idag har jag varit ledig. Jag har verkligen varit ledig kan jag säga. Har typ inte gjort nåt. Kokat fyra burkar hallonsylt var nog det mest effektiva jag har gjort. Annars har jag mest bara suttit ner å druckit kaffe och surrat. Till middag gjorde jag papayasoppa. Riktigt gott, snabbt och enkelt att göra. 

I helgen är det jobb som gäller. Kommer förhoppningsvis gå bra. Nästa vecka är sista veckan på sommarvikariatet. Sedan blir jag en bedrövlig själ som söker arbete. Hatar ovissheten! När är det min tur att ha lite flyt? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: