eko

love it or leave it!

Det har klagats minsann...

Kategori: Min vardag

På att jag är dålig med uppdatering här. Ja okejrå, jag fick börja med att borsta bort dammet härifrån innan jag började skriva. Har varken vidare lust eller tid att skriva. Men en liten text kan jag allt ge. 

Kom hem 9.30 efter ett nattpass. Var trött men valde att inte sova. Grannarna kom över på kaffe, supertrevligt! Vi kan verkligen sitta å surra hur länge som helst. Hela förmiddagen satt vi å pimpla kaffe å pratade om allt mellan himmel å jord. Även kvällen spenderade jag å Emma med varandra. Trevligt trevligt! Bästa grannarna! 

Imorgon bär det av till Junsele djurpark. Länsförsäkringar bjuder alla sina guldkunder på inträdet. Bästa Anja med familj hänger med, ska bli så himla kul! 

Nu måste jag sova, ögonen går i kors på mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: