eko

love it or leave it!

Social dag

Kategori: Min vardag

Redan tisdag. Jag sitter och laddar för jobbet, Nemo är lämnad på förskolan. Blir fler och fler barn på förskolan nu som kommer tillbaka från sommarlovet. Inte som när jag lämnade honom en dag i juli och så mycket som noll barn var där. Nemo började gråta och jag var helt förtvivlad. Jag berättade kanske aldrig om det här i bloggen. Skjutsade upp honom till syrran i Sollefteå istället. Där hade han det toppen med sin kusin. Bad, cykling, lek och bus. Dessutom körde han fyrhjuling!! 

Igår åkte jag och Nemo ut till finaste Annika och hennes tjejer. Nemo och tjejerna lekte och jag å Annika satt ute å drack kaffe och surrade och surrade och surrade. Väldans trevligt! Då jag kom hem hann jag inte mer än å parkera bilen så drog Nemo över till grannens barn. Emma stack ut huvudet och frågade om jag ville komma över med. Tackar ju inte nej till lite surr så jag gick över dit och fortsatte surra där nån timme. Haha! En väldigt social dag måste jag säga. Sedan åkte jag med Emma ner på Coop för att handla lite till middagen. Har träffat Emma i det närmsta varje dag den här sommaren. Så himla roligt att vi blivit så nära vänner. 

Nu ska jag hoppa upp på cykeln å cykla till jobbet. Har cyklat närmare 30 mil den här sommaren. Rätt hyfsat.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag är också så glad vi lärt känna varandra så bra :)

    2014-08-24 | 23:19:16

Kommentera inlägget här: