eko

love it or leave it!

Födelsedag

Kategori: Min vardag

Idag fyller jag år. Har haft en jättebra dag. Hade ett lite kalas här hemma. Valde att inte ha så stort då vi är mitt uppe i renovering å så. Fick fina presenter som jag blev supernöjd över. Hade faktiskt köpt en tårta. Har verkligen börjat se fördelen med att köpa fika istället för att stå en hel dag och baka. Smidigt! Hade bara bakat bullar och gjort chokladbollar. Fick massa fika över som vanligt. Gav ändå bort en hel del. Hade tänkt springa över till grannen med lite fika men de verkade inte vara hemma. 

Imorgon blir det ytterligare ett kalas. Är systerdottern som fyller år då. Kommer rulla fram av allt fika. 

Nu ska jag glida ner i sängen. Sockerstinn och trött men glad och lycklig. 

Tack för all uppvaktning idag! Puss och kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: