eko

love it or leave it!

Ibland går det bra

Kategori: Min vardag

Känns lite bättre nu än tidigare idag då jag hade mitt lilla sammanbrott. Är fortfarande sjukt nervös för statistiken men vart lite gladare då jag fick betyg på mitt senaste paper. Hade sagt att jag skulle dansa segerdansen om jag fick ett E, alltså precis godkänd. Jag tycker själv att hela arbetet sög varför jag blev glatt överaskad när jag läste återkopplingen från läraren och ser att jag har fått ett B!! Alltså what?! Arbetet sög ju, eller gjorde det inte det? Fy fan vad grym jag är. Få ett B på kurser på C-nivå är inte illa pinkat tycker jag. Självförtroendet växte lite nu i alla fall. Om jag nu bara kunde hitta nån som är grym på statistik som kan lära mig ett å annat... Anyone?

Kommentarer

  • Hanna säger:

    GRATTIS!!! :-) Liiiite i efterskott...! ;-)
    GRYMT BRA GJORT!!! :D

    2014-04-28 | 14:38:38

Kommentera inlägget här: