eko

love it or leave it!

Jag håller på tappa fotfästet

Kategori: Min vardag

Min stackars försummade blogg. Jag har inte tid att blogga längre. Skolan håller på att ta knäcken på mig. Det är fullständigt vidrigt hur mycket jag måste göra nu på slutspurten. Det som är det allra värsta för mig är statistiken. Helt ärligt, jag fattar verkligen ingenting! Samtidigt som jag pluggar statistik så förväntas jag ju även att skriva en C-uppsats. Som det känns nu med statistiken skulle jag hellre skriva 10 C-uppsatser än att skriva en enda tenta i statistik. Jag mår både fysiskt och psykiskt illa av statistiken och först när den är klar kommer jag att bli en människa igen. Hur ska jag klara detta?! Jag tror inte att det blir någon examen för mig. Jag kommer aldrig att klara statistiken. Skjut mig snälla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: