eko

love it or leave it!

Bloggande två dagar i rad! Wohoo!

Kategori: Min vardag

Kändes rätt okej att jobba, lite nytt att sätta sig in i men det gick bra. Är ju rätt rutinerad på det där stället. Har precis suttit i ett långt samtal med min chef. Har blivit struligt med min lön, som vanligt. Blir så himla trött.
 
I kväll är det åter dags för en spruta i magen. Åker ut till min mormor och låter hon ta den på mig. Hon skulle även bjuda på middag, så skönt att slippa laga mat själv för en gångs skull. Har sån idétorka på mat. I helgen provade jag på att göra slow baked fransyska. Köttet blev mört och perfekt tillagad fast jag var lite missnöjd med kryddningen. Eftersom mitt sökord på recept var just slow baked fick jag fram ett amerikanskt recept och deras kryddning är nog lite annorlunda mot hur jag brukar krydda. Kul att prova nåt nytt men nja, nästa gång väljer jag en annan kryddning.
 
Nu ska jag återgå till studierna, har egentligen ingen aning om vad jag gör men det känns bra att jag sitter med skolpapper framför mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: