eko

love it or leave it!

Dags att jobba igen minsann

Kategori: Min vardag

Under natten har jag haft ont i lederna, i höger axel. Många månader sedan sist. Genast kom jag tillbaka till känslan av hur det brukar kännas. Hoppas det bara var tillfälligt. Inbillar mig att det beror på att medicinen behöver fyllas på. I morgon är det dags igen. 

Sjätte och sista terminen började i går. Har suttit och letat nationella artiklar för C-uppsatsen hela dagen. Har hittat en hel del faktiskt, känns skönt att vara igång med det. 

Nu ska jag strax göra mig i ordning för att gå och jobba, längesen sist. Känns lite pirrigt men det ska nog gå bra. 

Fick bli en snabb uppdatering, mest för att visa att jag lever. Ni är ju så många stackare som inte följer mig på bloglovin så då glider ni in här varje dag för att kolla om jag skrivit nåt. Måste kännas tråkigt när jag aldrig uppdaterar, men nuså! 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha nu fick du mig och inse varför jag får lite ångest när jag har mina ofrivilliga blogguppehåll. :)

    2014-01-27 | 19:45:00
    Bloggadress: http://www.mallanmamma.se

Kommentera inlägget här: