eko

love it or leave it!

Söndagen i stora drag

Kategori: Min vardag

Idag har Nemo haft skridskopremiär. Han ramlade, kröp, gnällde och försökte gå mer än han faktiskt åkte men oj vad han tyckte det var roligt. Höll knappt på att få med honom hem igen. Väl hemma hjälpte jag till att bära lite gipsskivor och OSB-skivor till badrummet, så nu känns det som även jag har bidragit med renoveringen. Det gjorde jag bra! 

Har även bakat tekakor idag. Så till mellis blev det nybakade tekakor, supergott! Har till och med pluggat litegrann idag. Känner mig väldigt duktig faktiskt även om det inte var så mycket.  

Sen blev det även ett pass på crossen. Körde hårt idag, kunde knappt gå när jag var klar. Skönt! Crossen känns ju något mindre tidskrävande än alla långa promenader jag ger mig ut på, fast jag gillar ju det. 

Det var dagen i stort. Imorgon väntar mer pluggande. Pepp pepp! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: