eko

love it or leave it!

Fantastiskt helg!

Kategori: Min vardag

Har haft en hel underbar helg! På fredagen var jag med Emma och satt å drack vin å surrade hela kvällen. Nemo lekte med hennes barn och hade nog minst lika roligt som mig. Helt plötsligt hade klockan passerat läggdags för längesedan. Har alltid så roligt med henne att tiden bara svischar fram. 

Igår var en händelserik dag. Först fira pappa/morfar som fyllt 60. Fint väder, underbart sällskap å god mat. Kunde inte ha blivit bättre. Nemo lekte med alla barn som var där och hade superkul! 

Senare på kvällen var det dags för stadsfesten. Från början hade vi Nemo med så han fick titta på Rackartygarna. Sedan fick han åka hem till Kim för att spendera natten där. Vi åkte några varv i Bonnevillen innan vi gick in på stadsfesten. Kvällen varvades med stadsfest och att åka bil. Längesedan jag hade så roligt som igår. Emma hade sminkat mig å gjort en frisyr på mig. Hon är så himla duktig! Fick även låna kläder av henne.  Hon och Robban åkte med i bilen några gånger och vart såklart lyriska över det underbara med att åka cabb. Vi fortsatte umgås med varann hela kvällen, så himla roligt. Danne lyckades jag tappa bort typ så fort vi klev ur bilen.

Inser nu att det här inlägget blev helt flummigt. Jag blir avbruten av Nemo hela tiden så det är svårt att få nåt sammanhang i det jag skriver haha! Sunmma summarum har jag haft en sjukt bra och rolig helg. 

Imorgon börjar Nemo förskolan igen och jag kliver på en jobbvecka innehållande helgjobb. Trist! 

Har inte så många kort att bjuda på mer än nån selfie sådär. Haha! Typiskt mig! 




Kommentarer

  • Grannen säger:

    Du var assnygg, å bästa på hela kvällen var med er ❤️

    2014-07-24 | 21:44:18
  • Hanna säger:

    Hej på dej...Sanna..! ;-)

    2014-07-26 | 16:56:20

Kommentera inlägget här: