eko

love it or leave it!

Glad midsommar!

Kategori: Min vardag

Hoppas alla mina fina läsare får en bra midsommarafton. Mig hittar ni på jobbet. Jobbar natt så jag börjar först 14.30, jobbar till 11.00 på midsommardagen. Hinner ju äta lite midsommarlunch innan jag börjar i alla fall. Ska ut till svärföräldrarnas sommarstuga. Det slår aldrig fel att jag jobbar på midsommar. Sedan 2008 när jag började på mitt jobb har jag jobbat varje midsommar förutom 2009. Då var jag föräldraledig plus att min närmsta vän gifte sig då. Brukar vara ganska trevligt faktiskt att jobba på midsommar så jag hoppas att det blir det i år med. De har ju hotat med fulväder och då gör det ju verkligen inget om jag jobbar. Just nu skiner solen dock. 

Trevlig midsommar på er alla! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Glad Midsommar Emma!

    //Mia

    2014-06-20 | 11:48:25
  • Hanna säger:

    Hoppas du känner dig nöjd med denna midsommarafton trots att du måste jobba! Önskar dig en trevlig fortsättning på midsommarhelgen!

    2014-06-20 | 21:36:11

Kommentera inlägget här: