eko

love it or leave it!

Vill ni veta hur det har gått?

Kategori: Plugg

Hej alla fina läsare! Jag förstår att ni säkert är nyfiken på hur det har gått för mig idag. Jag kan därför stolt meddela att jag och min skrivpartner klarade opponeringen, C-uppsatsen är godkänd! Jag kan inte uttrycka den stolthet, lättnad och glädje jag känner. Jag har gjort det så förbannat bra! Jag har skiftat mellan hopp och förtvivlan ett bra tag nu och då jag tog plats på opponeringen kändes allt så osäkert. Jag och Mia som jag skrev med hade verkligen ingen som helst aning om åt vilket håll det lutade. Mia var mer negativ än mig, jag försökte hålla hoppet uppe även om det var jättesvårt. Under själva opponering påpekade examinatorn vissa synpunkter, vad som kunde tas bort, justeras och byta plats. Just då kändes det kört, aldrig att vi är godkända. Men så säger han att dessa ändringar är frivilliga, att uppsatsen är godkänd som den ser ut idag men har chans till en högre bedömning om vi väljer att gå på hans råd. Vilken lycka! Jag kunde knappt hålla emot mitt glädjerus som gick genom kroppen. Efteråt grät jag av lycka, jag har fortfarande knappt fattat att det är sant. Imorgon väntar ytterligare två opponeringar som vi behöver sitta med på, efteråt ska jag och Mia se över vilka justeringar vi ska göra innan vi skickar in den för slutgiltig bedömning. På torsdag är det en avslutningshögtid och sedan är det över.
 
Tusen tack för att ni hållit tummarna, gett lyckosparkar, tänkt på mig och peppat mig genom hela utbildningen. Det betyder mycket för mig!
Då jag kom hem hade jag fått blommor av Annika.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Grattis gulla!! Du är bäst! Äntligen är du i mål! 😘💕💐🌹

    2014-06-03 | 20:17:54
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se
  • Anonym säger:

    Stort grattis, du har varit en kämpe av sällan skådat slag!

    >--:)--<

    //Mia

    2014-06-03 | 20:38:39
  • Hanna säger:

    Vi har inte landat i sängen förrän nu i och med dotterns långa och intensiva födelsedag...Så jag har inte hunnit läsa någonting förrän NU...GUD, SÅ GLAD JAG KÄNNER MIG FÖR DIN SKULL!!!!!!!!! :D Mina ögon är alldeles blöta...<3 FY FAAN, VA DUKTIG DU HAR VARIT/ÄR!!!!!!! :-) DU HAR I SANNING GJORT DET JÄVLIGT BRA!!!!! Så MÄKTIGT och RÖRANDE att läsa...!!!! Ligger och ler...;-) Det blev en turdag för både dig/er och oss....!!! :D Skickar BAMSEGRATTIS-KRAMAR av hela mitt hjärta till min finaste väns finaste syster!!! <3<3<3<3 DU SKA VARA SÅÅ STOLT ÖVER DIG SJÄLV!!!!!!

    2014-06-03 | 22:28:00

Kommentera inlägget här: