eko

love it or leave it!

Buhu!

Kategori: Min vardag

Usch vilken kass period jag har nu. Jag mår inte alls bra. Jag känner mig ledsen och less. Egentligen har jag inget speciellt att klaga på men jag är så känslig att varje liten grej blir gigantiskt  stor för mig. Jag kommer på mig själv att gå runt å sucka å stöna å vara nära till gråt hela tiden. Tror att jag har mycket oro för skolan, är då sjukt mycket hela tiden. Hoppas verkligen att det vänder snart, är så påfrestande att må såhär.

Dags för spruta i magen igen ikväll. Bläk! 

Kommentarer

  • Sis säger:

    Styrkekram! Hahaha, närå - skämta bara 😉. Hoppas att din tunga period vänder snart, är så jobbigt att vara där nere på botten och kravla. Kram (helt vanlig jävla kram) ❤️

    2014-03-05 | 18:42:30
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se

Kommentera inlägget här: