eko

love it or leave it!

Kan jag få bli frisk nån gång?!

Kategori: Min vardag

Är fortfarande inte helt återställd från magsjukan. Den tog ett omtag igår som fortfarande håller i sig. Känner mig helt slut. Bland det värsta med att bli sjuk är att livet runtomkring slutar ju inte pågå bara för att man blir däckad i sjukdom. Allt annat ska ju fungera ändå liksom. Jag har ju galet mycket med skolan som bara måste göras. Det kan jag ju inte strunta i direkt. Usch! Hur kunde jag längta efter att bli vuxen när jag var liten? Det suger att vara vuxen! Det suger ibland att vara barn också men på ett annat sätt. 

Solen skiner ute, det är vår. Gissa hur sugen jag är på en promenad?! Massor! Törs dock inte ge mig ut då jag inte känner mig helt kry från magsjukan. Det blir väl fler soliga dagar. 

Puss & kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: