eko

love it or leave it!

Berg- och dalbana

Kategori: Min vardag

Nyss hemkommen från en cykeltur. Har varit snålt med motion den här veckan så jag pallrade mig ut. Kändes väldigt kyligt men blev varm när jag cyklade. Känslomässigt har jag åkt upp och ner hela dagen. Har hänt många trevliga saker idag men även en del mindre roliga. Försöker dock att fokusera på det positiva eftersom man mår så mycket bättre av det. En roliga och välbehövlig sak var att jag äntligen blev klippt och fick håret slingat. Jag såg för rusig ut i huvudet men nu är det fräsch och snyggt igen, redo för sommaren.

En annan rolig sak var ett jag hjälpte Nemos förskola att komma på ett rim. De ska vara med på vårruset nästa vecka och ska då trycka upp tröjor att ha på sig. Tydligen kunde man tävla i vem som hade den bästa slogan på sin tröja. Jag tycker att de är ganska kul att komma på och skriva rim och texter och de vet personalen om eftersom jag brukar skriva ett rim till dem varje jul. Jag blev tillfrågad igår om jag kunde klura lite på en slogan vilket jag naturligtvis gjorde. Imorse överlämnade jag några olika förslag som de fick göra vad de ville med. När jag sedan hämtade Nemo på eftermiddagen fick jag veta att de faktiskt valt ett av mina förslag och att tröjorna var beställda. Det tycker jag var jätteroligt och jag blev glad att kunna bidra med något. 

Nu ska jag ta en dusch och sedan gå å sova. Har lagt ut en bild på mitt nyklippta barr på instagram men för er som inte har det kommer samma bild här, bara för att jag är sååå snygg. Eller hur Hanna? ;) 



Kommentarer

  • Hanna säger:

    HIHI!!! :D EXAKT BRUDEN!!! ;-) KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJÄLV...!!! ;-) P.S STARKT & KANON att du fokuserar på det positiva dessutom...!!! <3

    2014-05-28 | 23:14:48

Kommentera inlägget här: