eko

love it or leave it!

Lördagkväll

Kategori: Min vardag

Lördagkväll å jag funderar redan på att gå och lägga mig. Jag är inge pigg. Har varit sjuk i flera veckor. Mest är det hosta jag har men idag har jag även huvudvärk å känner mig matt. Så trött på  att aldrig vara helt pigg. Varje natt vaknar jag av en hostattack. Har inte sovit en hel natt på hur länge som helst. Störigt! 

Nemo är också lite dålig. Han hostar och har feber var å varannan dag. Blir tokig! Går en dag på förskolan, hemma nästa, sedan går han å blir dålig igen. Känner att han har missat väldigt mycket ett tag nu. Han åkte på dubbelsidig öroninflammation för ett par veckor sedan. Han hann knappt börja gå på förskolan innan han fick feber å tvungen att vara hemma igen. Det får liksom bara runt runt. 

Igår hade jag medarbetarsamtal på jobbet. Det gick bra, över förväntan faktiskt. 

Sedan sov Anja över här i veckan, det var trevligt som vanligt. Mindre roligt för henne kanske som fick ligga å lyssna på min hosta på natten. 

Nä, ska ta å runda av kvällen snart. Hoppas slippa huvudvärken imorgon. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: