eko

love it or leave it!

Söndag

Kategori: Min vardag

Ännu en helg som flugit förbi. Kan inte direkt påstå att jag tagit det lugnt i helgen. Har jobbat på som en galning med målning å städning på fastigheten som ska användas till att hyra ut garage och förråd i framtiden. 

Idag har jag tagit det något lugnare och bara målat lite. Resten av dagen har jag bakat bullar med Nemo och spelat massor med spel. Han har nog haft det lite tråkigt i helgen så jag kände att jag ville göra lite roligt med honom. Kanske inte världens roligaste saker men jag tror att han uppskattade det. Imorgon blir det simskola för Nemo. Det är farmor och farfar som åtagit sig det uppdraget något som uppskattas väldigt mycket av både Nemo och mig. 

Ovannämnda unge fick sin favoritmat idag, potatis å köttbullar. Jag åt fyra köttbullar och Nemo åt inte mindre än 10 (!!) stycken! Fattar inte hur det ens får plats i hans lilla kropp. 

Imorgon påbörjas en ny arbetsvecka. Det kommer bli en ganska lång vecka med mycket att göra. Snart går jag ner i arbetstid dock, kommer då jobba 75%. Känns alldeles lagom faktiskt. 

Nu ska jag strax sova. Ha det så bra alla ni kända och okända läsare. 
Bjuder på en bild på Nemo och kusin Zeke ute på mittsverigebanan. 

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Kul och läsa din blogg igen! :-)
    Hoppas du trivs på ditt nya jobb!
    Fint kusinkort! :-)
    Take care! <3

    2014-09-21 | 22:41:31

Kommentera inlägget här: