eko

love it or leave it!

Benpass

Kategori: Träning

Dammar av en gammal kategori i min blogg, nämligen träning. Längesedanjag  skrev om nåt sånt. Idag har jag faktiskt gjort något ovanligt, jag har tränat på ett gym. Daniel är delägare i ett litet gym här i stan. Han har frågat mig många, många gånger om jag inte ska hänga med han å träna å lika många gånger har jag sagt nej. Jag brukar köra på min crosstrainer här hemma. Leka med lite hantlar då och då. Min främsta träning består av power walkes, inget som bygger speciellt mycket muskler. På sista tiden har jag dock varit ganska flitig med träning samt att jag ätit relativt nyttig mat. Är inne i en period nu där jag har motivation och tycker att det är ganska kul att leva hälsosamt. Kände att jag ville utmana min rätt så slappa träning hemmavid och testa på nåt nytt. Ett benpass på smedjan (gymmet kallas det) blev det. Det var jättekul! Jobbigt, men kul. Förväntar mig en rejäl träningsvärk på söndag. 

För övrigt har jag gått på sportlov idag (började ju bra med sportandet). Så himla skönt! Behöver verkligen vila upp mig. Både jag och Nemo! Underbart! 

Kommentarer

  • Martina säger:

    Vilken härlig och hurtig början på sportlovet! 💪
    Hoppas att du även ser till att ta det lugnt emellan varven och laddar batterierna! Gott att du får vara lite ledig! Ta hand om dig och må så gott!

    2015-03-02 | 13:33:34

Kommentera inlägget här: