eko

love it or leave it!

Söndagkväll nu igen

Kategori: Min vardag

Ännu en helg har passerat. Märkligt hur tiden tycks gå fortare på helgerna än annars. Idag började jag dagen med en promenad. Det var soligt å riktigt fint ute. När det är sånt väder kan jag bara inte hålla mig från att promenera. Det blir som ett begär för mig. 

När jag kom hem från promenaden dröjde jag mig kvar ute en stund å kollade då Nemo lekte med grannpojken. Dom hade så roligt ihop å byggde snögrottor å hoppade i snön. 

På eftermiddagen blev det bio, Sune i fjällen. Helt okej film å jag moffade i mig popcorn som det inte fanns någon morgondag. Ops!

Imorgon blir det jobb igen. Jag ska agera lärarvikarie nästan hela dagen. Pirrigt!

I fredags var jag och lämnade prover. Ser inte så vackert ut på armen nu. Brukar aldrig bli sådär, ont gör det också. Lite dåligt ljus på bilden men det går kanske å urskilja blåmärket ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: