eko

love it or leave it!

Äntligen fredag

Kategori: Min vardag

Den här veckan har varit lång och dryg. Jobbet är fortfarande svårt även om jag lär mig det bättre och bättre. Just nu har jag beredskap och det skapar alltid en viss osäkerhet och stress. 

Både i onsdags och torsdags gick jag upp på högslätten (för er som inte känner till det kan jag berätta att det är en idrottsanläggning). Där hölls Bri-olympiaden för skolorna. Jag såg min chans att få träffa alla fina ungar på Brunneskolan så jag nyttjade min friskvårdstimme å traskade dit. Jag blev mött av massvis med kramar, fina ord och tjat om att jag ska komma tillbaka. Det var helt underbart att träffa alla elever igen! Jag saknar dom så! Det vart nästan riktigt jobbigt när jag fick höra hur gärna de ville ha tillbaka mig, eftersom jag ännu inte riktigt har bestämt mig hur jag ska göra med mitt jobb. Gaaaaah! Fattar inte hur jag ska kunna bestämma mig?! Tror aldrig att jag visade alla fina saker jag fick min sista dag på skolavslutningen. Tog kort för att lägga upp på bloggen men la nog aldrig ut det. Bättre sent än aldrig. 

Nemo hade sin första innegympa idag på skolan. Ojojoj, vad han var förväntansfull! Han hade fått nya inneskor, shorts, T-shirt, en jacka och en alldeles ny grön gympapåse. Vet inte hur många gånger han satt och packade och grejade med den igår kväll. Han var så stolt och glad! Så roligt att se! Hade så gärna velat se honom när han sprang runt där i gympasalen. 

Nu ska jag snart sova, lika trött som vanligt på fredag. Trevlig helg alla fina! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: