eko

love it or leave it!

Nemo 7 år!

Kategori: Min vardag

Idag har det varit kalas för Nemo. Vi var runt 17 pers. Jag klev upp klockan 7:00 och gjorde klart det sista med bakning och städning. Hörde av mig till syrran och bad henne komma tidigare när jag till sist insåg att jag inte skulle ro det i hamn utan hjälp. Hon åkte från Sollefteå tidigare bara för å hjälpa mig. Tack! 

Har förberett för det har kalaset sedan förra helgen och ändå vart det stress. Igår fick jag för mig att jag skulle koka hemmagjord vaniljkräm till tårtan. Varför liksom?! Har så himla höga krav på mig själv. 

Nemo är mer än nöjd med dagen och alla presenter. Efter kalaset åkte vi ut till momma och moppa och kollade på derasmajbrasa. En återkommande och trevlig tradition. 

Imorgon väntar barnkalas för Nemos kompis . Lord have mercy on me. 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: