eko

love it or leave it!

Det är mycket nu

Kategori: Min vardag

Kollade mig i spegeln imorse då jag klivit upp. Påsar under ögonen. Whaaaaat?! Det brukar inte jag ha. Det är mycket nu. Både på jobbet och privat. Det som är positivt med att jag har så mycket omkring mig är väl att jag inte har tid å stanna upp å känna efter hur jag mår. Förmodligen inte så bra. 

I fredags hade jag en telefonläkartid. Eftersom jag haft smärtskov senaste tiden tyckte först min läkare att jag skulle fortsätta med sprutorna. Sen sa han att jag kanske skulle testa å vara utan. Å eftersom jag längtar så efter att känna mig frisk ville jag testa det. Lite läskigt då jag inte varit utan medicinering på 6 år. Han sa att han la receptet vilande så jag bara kunde höra av mig om jag behövde börja igen. Jag blev hoppfull å tänkte att kanske äntligen min reumatism har lagt sig vilande ett tag. Idag har jag ont i en axel... Suck... Som sagt var, det är mycket nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: