eko

love it or leave it!

10 000 steg

Kategori: Min vardag

Ikväll drog jag och Nemo ut på en kvällspromenad. Jag var verkligen inte det minsta sugen men har ju tagit ett beslut att gå minst 10 000 steg varje dag hela semestern. Hade 3000 steg kvar så det var bara å snöra på sig skorna å släpa sig ut. Smärtan jag kände av min äckelsjukdom gjorde sig påmind hela tiden men jag bet ihop. Jag vägrar låta mig styras av min reumatism.

På promenaden plockade vi smultron, blåbär och hallon. Hittade massvis med små grodor och lekte i en lekpark. Vi hade så himla mysigt! Hoppas att Nemo kommer minnas denna kväll när han blir stor. Att jag ger honom många fina barndomsminnen han kan minnas tillbaka till när han blir stor. Jag hoppas verkligen att jag lyckas fylla honom med så mycket kärlek och trygghet att han står stadigt på jorden när det blåser. Att jag ger honom vettiga värderingar som formar honom till den han kommer bli som vuxen. Som jag älskar denna unge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: