eko

love it or leave it!

Hektisk vecka

Kategori: Min vardag

Vilken vecka det har varit! Känns som det varit nåt varje dag. Sjukt trött har jag varit med eftersom jag hade beredskap förra helgen och fick jobba typ från 6:30-13:00 både lördag å söndag. 

Hur som helst har det som sagt varit mycket på gång i veckan. Nemo hade avslutning på dansen i torsdags, han var såååå duktig! Han dansade på stora scenen och var väldigt nervös innan men det gick hur bra.som helst! Jag var så stolt! Efter föreställningen var Nemo så lycklig och ville fortsätta med dansen även nästa termin så han får stå på scenen igen. 

Jag tog ut komp hela torsdagen och spenderade förmiddagen på Nemo skola. Ville se hur det går för honom. Då han gick på lunch så åkte jag ut till Brunne och hälsade på min gamla arbetsplats. Då jag kom och gick över skolgården och eleverna såg mig kom det ett helt gäng ungar springande emot mig. Fick massor av kramar och det var en helt fantastisk känsla! Vart alldeles lycklig och varm i hela kroppen. Stannade kvar under en lektion innan jag till sist sa hejdå och åkte tillbaka in till stan igen. Fylld av energi och kärlek. 

Väl inne i stan åkte jag på ett möte som jag tyvärr inte kan avslöja vad det handlade om, inte än.  

Det var en liten uppdatering på vad som händer i mitt liv. Går mest runt å längtar till semestern å föräldraledigheten nu. Ska vara hemma med Nemo hela sommaren och ge honom ett ordentligt sommarlov! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: