eko

love it or leave it!

Hur går det för mig?

Kategori: Min vardag

Nu har jag snart jobbat på mitt nya jobb i en månad och jag stormtrivs! Jag är så glad över att ha fått den här möjligheten. Jag mår jättebra och känner mig mycket mindre stressad. Så klart har jag vissa tunga dagar med (typ idag) men det känns ändå helt rätt.

Igår åkte jag iväg på Friskis å Svettis, ja du läste rätt. Det var faktiskt riktigt roligt. Behövde inte känna mig så dålig heller som jag annars har en tendens att kunna göra på offentliga gym (nej jag brukar inte gå på gym men det har hänt).

Nu ska jag snart sova, galet trött. Ville mest bara skriva nåt så ni vet att jag lever.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Heja dig! Vad kul att du trivs, visst är det härligt när man tagit ett stort steg i ovisshet och så blir det så överraskande bra :)

    Skönt att du tänker på mig som tänker på dig och som har undrat så hur du har det ;)

    //Mia

    Svar: Klart jag tänker på dig Mia! Har lire dåligt samvete mot dig som troget följer min blogg som jag aldrig uppdaterar. Stor kram till dig!
    Emma

    2016-09-15 | 20:56:24

Kommentera inlägget här: