eko

love it or leave it!

Nu är glada påsken slut

Kategori: Min vardag

Så var denna påsk slut. Har haft en lugn och trevlig påsk. Idag har jag ju som sagt jobbat. Började klockan 8 och hade i princip fått lov att jobba så länge jag orkade. Jobbade till 16.00. Känns jätte skönt att faktiskt ha gjort någon nytta idag. Var jätte kul att träffa alla på jobbet. Det var nästan ingen som visste att jag skulle jobba idag så när jag vaggade in där imorse så var det många förvånade miner. De tittade lite suspekt på mig och frågade hur lång tid jag hade kvar innan jag skulle föda. Hehe!

Ikväll har min vän Sanna varit här. Vi har ju en liten tradition att titta på färjan tillsammans. Alltid lika roligt!

Har inte så mycket mer att berätta ikväll. Skriver mer någon annan gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: