eko

love it or leave it!

Dream on

Kategori: Min vardag

Så var äntligen helgen här igen. Även om jag är "ledig" om dagarna så känns det alltid lite speciellt med helg. Vi har inget inplanerat i helgen vilket jag tycker är jätte skönt, då kan man göra precis vad som faller en in. Jobbar ju på söndag men fram tills dess så ska jag nog bara njuta med min familj.

Är sugen på att förnya här hemma. Har suttit och kollat på lite kort på olika hus och så bara för att få inspiration till hur jag ska inreda här hemma. Blir helt sjuk då jag ser vad fint en del har det. Vi har det också fint men ibland så får jag bara sån lust att typ byta färger och sånt i rummen. Tex vårat sovrum är rätt så mörkt med vinrött och grått. Nu vill jag att det ska vara helt vitt där inne. Men då skulle jag måsta köpa så mycket nytt och det har jag inte pengar till. Så jag får nog fortsätta drömma helt enkelt.



Kommentarer

  • Mallanmamma säger:

    När åker ni då? Tänkte i med om vi ska skicka lite paket med er till Nemo och Zeke :) Och så man får stöta på er något innan jul.

    Ja vi åker upp till Umeå i år.

    2009-12-12 | 21:18:47
    Bloggadress: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här: