eko

love it or leave it!

Dagens eko

Kategori: Min vardag

Men shit vilken fyndig rubrik jag kom på. Haha, jag är ju bara för rolig alltså!

Idag har det fortsatt att installeras nya element i huset. Har en snäll svärfar som hjälper oss med det. Varje dag sker något nytt i huset känns det som. Vi har inte ens ägt huset i ett år och är redan inne på det femte rummet vi renoverar. Vi är så duktiga. Håller ju även på att renovera trappen.

Vi har även varit på länsförsäkringar idag och fixat med försäkringar. Känns skönt att det är i ordning nu.

Dagen har i allmänhet varit rätt så tung och dyster. Syrran blev tvungen att låta sin sin gamla katt somna in för alltid idag. Han var jätte sjuk. Mina tankar har funnits hos dem hela dagen. Jag lider verkligen med dem. Vilket straff att tvingas ta bort ett husdjur. Gonatt Simson, hoppas du har det bra där du är nu.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Men tjenare! Dags för ett nytt inlägg snart..? Väntar med spänning. Kan behöva garva läppen av mig en stund. Kram!

    2009-01-23 | 13:47:43
    Bloggadress: http://messersmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här: