eko

love it or leave it!

Rund och god

Kategori: Min vardag

Idag var stora syster och hennes son här och hälsade på. Jätte kul var det förstås! Har pumpat henne på en massa information kring förlossning och första tiden hemma. Kunskap är ju inte tung att bära och ju mer jag vet desto tryggare blir jag.

Sen bestämde sig jag och Danne för att vi skulle åka och hälsa på hans föräldrar en sväng. Vi hann inte mer än ta beslutet så ringer de från taxi och Danne måste åka iväg å jobba igen. Men inte klagar jag för det, han hade ju trots allt varit hemma i en hel timme sedan han avslutat sitt 13 timmar långa arbetspass. Jag som älskar att sitta här helt ensam. *sense the irony*.

Var och hälsade på mitt gamla jobb idag med. Fick kommentarer som "Men nu är det väl dags snart va?". Näe, jag ser ut som att jag ska spricka men det är faktiskt 1½ månad kvar. Tji fick ni! Större kommer jag att bli!



Bjuder på några festliga bilder på kattungarna. Tyvärr är dom sällan fulltaliga på bilderna, en av dom svarta saknas. Nu ropar soffan på mig bäst jag går och lägger mig där en stund.

Doris ungar minus 1 Något lekfulla =) Catalina håller om Corvette

Kommentarer


Kommentera inlägget här: