eko

love it or leave it!

Somewhere over the rainbow

Kategori: Min vardag

Igår kom min vän Sanna hit med en present till barnet i magen. En helt fantastisk "välkommen till världen film" som hon gjort själv till bebisen. Det är kort på mig, Daniel, katterna och massa andra fina kort som hon lagt på text till och så spelas låten "Somewere over the rainbow" i bakgrunden. Känslig som jag är så grät jag förstås mig igenom hela filmen. Det var så otroligt fint och jag rös i hela kroppen. Har tittat på filmen flera gånger idag med och jag blir alldeles rörd. Tack ännu en gång Sanna!!



Idag var mina svärföräldrar här och hälsade på samt Dannes brorsbarn som är 3 år. Hon var så söt och frågade lite försiktigt om min gammelmormor dött. Ja svarade jag. Då frågade hon vart hon är nu och jag svarade i himmelen .Då tittade hon upp i taket. Så sött!

Sov jag väldigt bra inatt. Var nog så slut att jag inte vaknade av någonting tror jag. Så imorse så slapp jag se ut så här då jag klev upp.

Jag vissa mornar

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: