eko

love it or leave it!

Shoppingtur, misslyckad mat och vårkänslor.

Kategori: Min vardag

Ja då var man nyklippt då. Känns skönt att ha det gjort då jag har en känsla av att det kommer att dröja låååång tid innan jag unnar mig sådan vardagslyx igen. Passade även på att köpa mig ett par mysbrallor som jag tänkte hasa runt i. Dom var så sköna att jag absolut ville köpa två. Danne lugnade ner köpmonstret inom mig och menade på att jag kunde ju faktiskt tvätta dom mellan varven istället. Vart lite besviken även om jag vet att han har rätt, jag menar dom fanns bara i en färg dessutom. Jag tröstade mig genom att köpa mig 1 par tights och 1 par leggings itsället. Hehe! 

Kvällens middag bestod av kokt potatis, fiskpinnar och stuvad spenat. Fick för mig att det skulle vara så mycket nyttigare med spenat än en flottig remouladsås till. Bläk vad besviken jag blev. Varför var det ingen som talade mig till rätta när jag så stolt la ner spenat iställer för majonnäs i korgen på affären?! Det hela resulterade i att jag åt mindre middag vilket kommer leda till massvis med mackor senare ikväll. Dålig idé Emma!

Å vilka vårkänslor jag börjar få! Blir alldels lycklig då jag ser hur det droppar från taken. Om en månad så har Danne en bokning på en bröllopsskjuts med Pontiacen. Hoppas att det inte år så mycket snö ute då. Han ska dock inte köra den själv för det är ju så nära förlossningsdatumet så han vill inte vara uppbokad, gullig han är. Vore ju lite snopet för dom som ska gifta sig om han helt plötsligt måste åka med mig till sjukhuset och säger till brudparet  "Jag är ledsen men ni får gå härifrån." Vore ju lite taskigt.

Vet att det är en hel del som läser min blogg men bara ett fåtal som kommenterar. Träd fram även ni andra. Jag vet att ni sitter vid era skärmar och skrattar läppen av er åt mina roliga inlägg så då kan ni ju iallafall ge mig lite feedback. ;) Vem vet, annars kanske jag slutar blogga för det är för svalt intresse från er läsare. Haha, nu har jag satt lite press på er! (Ni som vet med er att ni skrivte kommentarer behöver inte ta åt er.)

På återseende!


Blå Bergvallmo
Foto: mami

Kommentarer


Kommentera inlägget här: