eko

love it or leave it!

Kvällspromenad

Kategori: Min vardag

Åkte hem till min kompis Annika idag. Blev bjuden på väldigt god äppelpaj. Hon äter tydligen inte godsaker och sånt så hela pajen var till mig. Hehe. Jag åt två stora bitar sen var jag proppmätt.

Tog ut Nemo på en kvällspromenad i vagnen. Är så lycklig över att det funkar så bra med den nya vagnen. Äntligen kan vi vara ute och gå igen. Men det känns jätte konstigt att ställa undan liggvagnen. Aldrig mer kommer han att ligga i den, min stora kille. Klädde på han både mössa, vantar och tjocksockar. Tänkte ett tag att jag kanske överdrev men då jag kom ut så kände jag att det nog behövdes, det var ju skit kallt ute! Hösten är här på allvar. Nemo var jätte nöjd att halvsitta i vagnen och och tittade med stora ögon på mig och omgivningen. Råkade till och med glömma att ta med nappen men det gick hur bra som helst ändå.

Nu är det Idol på tv, får se hur mycket jag får se ikväll. Nemo brukar nattas just vid den här tiden och det kräver ju lite tid om man säger så...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: